Salus

Salus

01.12.2018 Вшанування Міжнародного дня боротьби зі СНІДом

30.11.2018 Звернення генерального директора UNESCO пані Одрі Азуле з нагоди Міжнародного дня боротьби зі СНІДом

21.11.2018 Участь БФ САЛЮС у проведенні «Європейського тижня тестування на ВІЛ та гепатити» 2018

25.10.2018 Сьомий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

24.09.2018 Шостий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

11.05.2015 У Львові наприкінці 2014 року було зареєстровано майже 3000 ВІЛ-інфікованих

11.05.2015 Медики дуже мало знають про ВІЛ-інфікованих, – дослідження на Львівщині

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

07.04.2015
Запит цінових пропозицій (далі - "Запит")
БФ САЛЮС (далі - "Організатор") оголошує конкурс на місцеву закупівлю товарів для сфери охорони здоров’я та фармацевтичної продукції. Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення товарами для сфери охорони здоров’я та фармпродукцією клієнтів проекту «Крило надії», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні Опис позицій до закупівлі товарів Назва товару та виробник Планова к-ть товару до закупівлі Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/додаткові характеристики/інше) 1. Левомеколь мазь 40 г 60-120 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 2. Офлокаїн мазь 15 г 100-200 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 3 Троксевазин гель 2 % 40 г 60-120 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 4. Гепаринова мазь 25 г 60-120 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 5. Мазь Вишневського 40 г 170-340 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 6. Серветки марлеві двошарові 16х14 100-200 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 7. Пластир бактерицидний 6см*10см №1 340-680 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 8. Бинт медичний стерильний 7 м х 14 см 170-340 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 9. Перекис водню 3% 100мл 160-320 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 10. Аскорбінова кислота 25 мг №10 200-400 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 11. Діоксизоль розчин 50 мл 40-80 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 12. Рукавиці нестерильні розмір 6-8 192-384 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 13. Бахіли одноразові поліетиленові 192-384 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 14. Дзеркало гінекологічне одноразове 64-128 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 15. Предметні скельця 25*76 (№50) 2-4 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 16. Зонд урологічний стерильний 64-128 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну 17. Тонометр механічний зі стетоскопом 1 Одноразова закупівля 18. Стерилліум 500 мл 5 Термін придатності – не менше 1 року до закінчення терміну Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг Закупівлі будуть відбуватися щоквартально упродовж періоду квітня-травня 2015 р. Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам Всі товари повинні бути з терміном придатності не менше 1 року до кінцевої дати використання; перевага надається товарам вітчизняного виробника (по можливості) Тендерна пропозиція Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг: Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується) суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про сплату єдиного податку (зареєстрованих до 2014 року) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), платіжка про сплату єдиного податку за попередній/поточний період (рекомендовано), ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується) суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності, довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні). Склад цінової пропозиції: 1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо; 2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище). Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним: Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx) участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації. Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Грушинська О.П., керівник проекту, тел. моб. 050-370-50-70 e-mail grushka@ua.fm Останній термін подачі – 22/04/2015 р. включно. Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою. Додаткова інформація (у разі необхідності) 1. В пропозиції слід вказувати вартість одиниці товару без ПДВ. 2. Остаточна кількість закупівлі товарів буде повідомлена додатково. Виконавчий директор БФ «Салюс» ____________________Служинська О.Б.