Salus

Salus

30.08.2018 П’ятий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ

14.06.2018 Четвертий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

06.06.2018 Тренінг «Передозування: профілактика, розпізнавання, перша допомога, використання налоксону»

24.05.2018 Третій тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

22.05.2018 Інформаційна кампанія, присвячена відзначенню тижня репродуктивного здоров’я та планування сім’ї

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

11.05.2015 У Львові наприкінці 2014 року було зареєстровано майже 3000 ВІЛ-інфікованих

11.05.2015 Медики дуже мало знають про ВІЛ-інфікованих, – дослідження на Львівщині

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

17.05.2015
ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

7 від 18 травня 2015 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


БФ САЛЮС (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для забезпечення роботи автотранспорту, який задіяний в проекті «Крило надії», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Предмет закупівлі:


Назва

Кількість

Додаткова інформація

1.

Бензин А-92


Орієнтовно 500 л на рік

В додатку № 1

2.

Дизельне паливо


Орієнтовно 7000 л на рік

В додатку № 1


Термін постачання товарів (надання послуг): з червня 2015 року по червень 2017 року.

Очікуваний результат: підписання угоди.

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі:

п/п


Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі1


Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Безготівковий розрахунок

Тендерна пропозиція

2.

Бензин А-92 має відповідати вимогам ДСТУ 4839:2007 «Бензини автомобільні підвищеної якості»

Паспорт якості

3.

Дизельне палвио має відповідати вимогам ДСТУ 4840:2007 «Паливо дизельне підвищеної якості»

Паспорт якості

4.

Розгалужена мережа заправок по Львівській області

Тендерна пропозиція

5.

Право на здійснення підприємницької діяльності


У тендері можуть брати участь тільки юридичні особи.


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Копія Статуту


1 До оцінювання згідно критеріям оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам. Невідповідність хоча б одній з таких вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.



Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:


Критерій оцінки 2

Ваговий коефіцієнт

Документи, які підтверджують відповідність критерію



Вартість основних видів товарів (грн.)

100%

Додаток 1 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик)



ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1. Заповнену форму Тендерної пропозиції (форма додається).

2. Заповнений Додаток 1 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

3. Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Статуту (для юридичних осіб).

БФ «Салюс» залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру збільшувати або зменшувати на 15 % обсяг послуг, обумовлений у Оголошенні, без зміни ціни або інших умов цієї тендерної пропозиції, окрім пропорційного збільшення або зменшення загальної вартості послуг за договором. Зміна інших умов тендерної пропозиції допускається, якщо це нерозривно пов’язано зі збільшенням або зменшенням на 15 % обсягу послуг.


Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:

Грушинська Оксана, керівник проекту БФ «Салюс», тел. моб. 050-3705070

e-mail grushka@ua.fm

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Форму тендерної пропозиції можна отримати, надіславши запит на електронну адресу grushka@ua.fm .

Тендерні пропозиції надсилайте у друкованому вигляді: на адресу БФ «Салюс» а/с 320, м. Львів, 79000, (з приміткою для Оксани Грушинської).


ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОРГІВ

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).

  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

  1. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Виняток: після відбору постачальника коливання цін на паливному ринку в сторону збільшення не будуть братися до уваги, відповідно співпраця буде продовжена.

  1. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Організатором тендерних пропозицій. Якщо конверт, що містить тендерну пропозицію, не оформлений, не запечатаний та не промаркований належний чином, то в такому разі такий конверт не приймається.

  2. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається на адресу відправника.

  3. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі тендерної пропозиції.


ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

м. Львів, вул. Зигзаг, 5 (особняк).

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється по 15 червня 2015 року - з 12 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. за київським часом.


КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТОРГІВ:

«15» червня 2015 року, до 18 год. 00 хв. за київським часом.


РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«17» червня 2015 року, о 14 год. 00 хв. за київським часом за адресою: м. Львів,
вул.Зигзаг, 5 (особняк).

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція визначається Комітетом із затвердження закупівлі Організатора серед тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у тендерній пропозиції.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 5 (п’яти) робочих днів, з моменту визначення його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.