Salus

Salus

14.06.2018 Четвертий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

06.06.2018 Тренінг «Передозування: профілактика, розпізнавання, перша допомога, використання налоксону»

24.05.2018 Третій тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

22.05.2018 Інформаційна кампанія, присвячена відзначенню тижня репродуктивного здоров’я та планування сім’ї

26.04.2018 Другий тренінг у рамках проекту "Комп’ютерна грамотність медичних працівників - запорука надання якісної допомоги ЛЖВ"

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

11.05.2015 У Львові наприкінці 2014 року було зареєстровано майже 3000 ВІЛ-інфікованих

11.05.2015 Медики дуже мало знають про ВІЛ-інфікованих, – дослідження на Львівщині

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

11.06.2015
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ


№ 8

від 10/06/2015 р.

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

(далі – „Запит”)

БФ САЛЮС  (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю наступних послуг:

  1. техобслуговування автобуса Богдан А-069.00 (2007 року випуску, об’єм двигуна 3300 м3)
  2. Техобслуговування мікроавтобуса ГАЗ-2217 (2003 року випуску, об’єм двигуна 2300 м3).
  3. Мийка автобуса Богдан А-069.00

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для підтримання у робочому стані транспортних засобів з метою виконання програмних завдань проекту «Крило надії», що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.


Опис позицій до закупівлі послуг

(перелік послуг може змінюватись в залежності від потреби)

  Назва послуги Планова к-ть послуг до закупівлі Додаткова інформація
1. Заміна повітряного фільтру автобус Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
2. Заміна паливного фільтру автобус Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
3. Заміна масляного фільтру автобус Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
4. Заміна втулок  передніх амортизаторів автобус Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
5. Заміна паливного шлангу автобус Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
6. Заміна реміня генератора автобус Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
7. Заміна масла двигуна автобус Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
8. Заміна масла коробки передач Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
9. Балансування коліс Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
10. Прокачування гальм Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
11. Поверхнева мийка Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
12 Повна мийка Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
13. Мийка двигуна Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  
14. Безконтактна мийка Богдан А-069/ГАЗ-2217 По необхідності  

 Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Послуги повинні надаватися упродовж періоду  червень 2015 р. – червень 2017 р.

  Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам Можливість термінового ремонту (при необхідності), відповідна якість запчастин та матеріалів, гарантія на запчастини Цінова пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)
суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про сплату єдиного податку (зареєстрованих до 2014 року) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), платіжка про сплату єдиного податку за попередній/поточний період (рекомендовано), ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування

 

копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначаються основні види діяльності, довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:

Грушинська Оксана, керівник проекту БФ «Салюс», тел. моб. 050-3705070,  e-mail grushka@ua.fm

Мартинович Леся, гол.бухгалтер БФ «Салюс», тел..моб. 067-7025283,          e-mail  lesunija@gmail.com

 

Останній термін подачі – 26/06/2015 р. включно.

 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

 

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

 

Додаткова інформація (у разі необхідності)

  1. В пропозиції слід вказувати вартість одиниці без ПДВ.
  2. Вартість послуги має бути вказана включно з вартістю запчастин (матеріалів).
  3.  

Особа, відповідальна за закупівлю ____________Мартинович Л.М.

 

Запит отримано _________________________________________дата,підпис, прізвище

 

М.П.