Salus

Salus

02.12.2017 Проведення експрес-тестування на ВІЛ-інфекцію

30.11.2017 Прес-конференція, присвячена вшануванню Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом

23.11.2017 Тестування на ВІЛ та гепатити працівників патрульної поліції

21.11.2017 Участь БФ САЛЮС у проведенні Європейського тижня тестування на ВІЛ та гепатити

16.11.2017 Збори організацій–учасниць Всеукраїнської коаліції з репродуктивного здоров’я / планування сім’ї

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

11.05.2015 У Львові наприкінці 2014 року було зареєстровано майже 3000 ВІЛ-інфікованих

11.05.2015 Медики дуже мало знають про ВІЛ-інфікованих, – дослідження на Львівщині

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

27.07.2015
Конкурс на місцеву закупівлю гігієнічно-косметичних засобів для клієнтів проекту та господарських товарів для потреб співробітників офісу

11

від 28/07/2015 р.

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

алі – „Запит)

Благодійний фонд «САЛЮС» (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю гігієнічно-косметичних засобів для клієнтів проекту та господарських товарів для потреб співробітників офісу.

Джерело фінансування закупівлі – Міжнародний благодійний фонд «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні»

Опис позицій до закупівлі товарів

Назва товару

Кількість до закупівлі на протязі 2015-2017 рр.

Додаткова інформація

1

Крем для рук

410

Детальна інформація надана в Додатку № 1

2

Прокладки гігієнічні

410

Детальна інформація надана в Додатку № 1

3

Шампунь

410

Детальна інформація надана в Додатку № 1

4

Гігієнічна помада

410

Детальна інформація надана в Додатку № 1

5

Вологі серветки

2160

Детальна інформація надана в Додатку № 1

6

Поліетіленові пакети

40 упаковок/100 шт. в уп.

Детальна інформація надана в Додатку № 1

7

Господарські товари (рідке мило, пакети для сміття, паперові рушники і т.д)

Кількість буде визначатися за мірою потреби

Детальна інформація надана в Додатку № 1

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Закупівлі будуть відбуватися упродовж періоду серпень 2015 р. – червень 2017 р.

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Доставка товарів згідно найменування, розміру та інших характеристик

Додаток 1 (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших характеристик)

безготівковий розрахунок

Заповнений Додаток 1

Доставка до офісу Замовника (м.Львів, вул.Зигзаг,5)

Заповнений Додаток 1

   

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства), суб’єкти підприємницької діяльності (СПД)

  • копія свідоцтва про державну або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

  • Примірник витягу з ЄДР (копія оригіналу, завірена печаткою постачальника) станом не раніше 01.01.2014 року буде вимагатися лише від переможця закупівлі

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі заповненого Додатку № 1.

  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результатизакупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:

Мартинович Леся, головний бухгалтер БФ «Салюс», тел. моб. 067-702-52-83

e-mail lesunija@gmail.com

Останній термін подачі – 07/08/2015 р. включно.

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

 

Додаткова інформація (у разі необхідності)

  1. В пропозиції слід вказувати вартість одиниці товару без ПДВ.

  2. Остаточна кількість закупівлі товарів буде повідомлена додатково.