Salus

Salus

15.06.2022 Початок реалізації проєкту «Скорочення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ) в Україні»

11.06.2022 ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

03.05.2022 ПЕРЕДАЧА ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ ПОТРЕБ ЗСУ

10.03.2022 Росія знову вторгається в Україну: як може реагувати медична спільнота?

23.02.2022 Сьомий вебінар англійсько-української он-лайн програми з проблем COVID-19 для лікарів

05.12.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №34

08.04.2019 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я №31

31.07.2016 Електронний бюлетень з питань репродуктивного здоров’я

27.07.2016 У Львові провели акцію з профілактики гепатиту (+відео)

Перейти на стару версію сайту

Ресурсний центр ГУРТ

 

10.03.2020
ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі дизельного палива

№ 2 від 10 березня 2020 р.

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

БФ САЛЮС  (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю дизельного палива.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для забезпечення роботи автотранспорту, який задіяний в проекті «Джерело надії», що фінансується Міжнародним благодійним фондом « Альянс громадського здоров’я» на виконання програми Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Предмет закупівлі:

 

Назва

Кількість

Додаткова інформація

2.

Дизельне паливо (євро)вид 1згідно з ДСТУ 4839:2007

 

Орієнтовно 2900 л

В додатку № 1

 

Термін постачання товарів (надання послуг): березень  2020 року – грудень 2020 року.

Очікуваний результат: підписання угоди.

Обов’язкові технічні та кваліфікаційні вимоги до дизельного палива підвищеної якості (євро) (вид 1):

 

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1

 

1.

Товар повинен відповідати діючим державним стандартам якості «Паливо дизельне підвищеної якості» (євро, вид1)

Документи, що підтверджують відповіднсть технічним вимогам:

-сертифікат відповідності або

-паспорти заводів виробників якості ті інш.

 

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до предмета закупівлі1

Документи, які підтверджують відповідність критерію

1.Право на здійснення підприємницької діяльності. У тендері можуть брати участь тільки юридичні особи

 

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копія Виписки з ЄДРПОУ юридичних та фізичних осіб; свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ.

2. Розгалужена мережа заправок по м. Львову та у Львівській області. Напрямки Львів-Стрий-Дрогобич; Львів-Червоноград) є пріорітетними.

Тендерна пропозиція

 

 

1. Цінова пропозиція має бути подана у формі комерційної пропозиції.

2. У ціновій пропозиції можуть бути вказані особливі умови (знижки, можливість безкоштовного оформлення паливної картки, наявність розгалуженої мережі АЗС або наявність АЗС-партнерів і т.д.)

          3.     До пропозиції подаються копії наступних документів:

·   Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·   Свідоцтва платника ПДВ

·  Копії сертифікатів якості палива

·  Документи, що підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам(див. таблиці вище)

·  Будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції.

 

БФ «Салюс» залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру збільшувати або зменшувати на 15 % обсяг послуг, обумовлений у Оголошенні, без зміни ціни або інших умов цієї тендерної пропозиції.

 

Посадові особи БФ САЛЮС, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:

Мартинович Леся, відповідальна за закупівлі  БФ «Салюс», тел. моб. 067-702 52 83

e-mail lesunija@gmail.com

 

 

 

 

 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

1.       Учасники мають можливість подавати пропозиції в електронній формі або у письмовому вигляді особисто або поштою (кур’єрською).

2.       Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

3.       Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

4.         Строк дії пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Виняток: після відбору постачальника коливання цін на паливному ринку в сторону збільшення не будуть братися до уваги, відповідно співпраця буде продовжена.

5.       До участі в оцінці пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються цінові пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення.

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

·         Учасник ознайомлений   з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf ).

·         участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ:

 «27» березня 2020 року, до 18 год. 00 хв. за київським часом.

 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 3 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

 

 

 

 

 

Особа відповідальна за закупівлі ____________________________Мартинович Л.М.